Cat costa optimizarea SEO?
Cat costa optimizarea SEO?
Cateva puncte importante cand stabiliti bugetul pentru optimizare SEO pentru rezultate garantate si masurabile.
Cateva puncte importante cand stabiliti bugetul pentru optimizare SEO
Aproape fiecare afacere online ( sau offline ) care doreste sa se extinda si sa isi creasca vanzarile online cat si veniturile din produse si servicii online trebuie sa decida cat este necesar pentru bugetul SEO pentru promovare online.
Exista o diferenta clara in optimizare SEO organica ( care implica rezultate gratuite pe motorul de cautare Google) si optimizare si promovare Adwords ( care este reclama platita PPC.) Exista multa lume care face confuzie intre cele 2 tipuri de reclama online Google.
Pentru a stabili bugetul pentru optimizare SEO trebuie sa va luati in calcul urmatoarele elemente principale
1. Site-ul pe care doriti sa il promovati este optimizat onsite
2. Site-ul are create formulare de contact / comanda care functioneaza
3. Site-ul are elemente CTA (click to action) care ofera vizitatorilor posibilitatea de a comanda/contacta firma Dumneavoastra.
4. Site-ul are versiune mobila functionala si usor de navigat.
5. Optimizarea SEO offsite este facuta cu un obiectiv clar si cu rezultate masurabile
6. Cresterea reputatiei site-ului se face prin metode white hat si care nu pot aduce penalizari site-ului.
In momentul in care stabiliti bugetul SEO ar trebui sa aveti cel putin 2-3 oferte de optimizare. O agentie online si SEO care se ocupa de optimizare ar trebui sa va poata oferi intotdeauna rezultate masurabile pentru serviciile SEO. ( rezultatele vor fi in zona A—-B, se vor obtine rezultalele X, Y).
Te asteptam sa ne contactezi pentru a incepe un dialog constructiv despre ce inseamna performanta in SEO si optimizare pentru motoarele de cautare si cum putem sa fim parteneri in dezvoltarea companiei tale pe viitor.