Preluarea datelor
Crearea unei baze de date de posibili clienti.
Cineva v-a vizitat de curand site-ul pe care il detineti, ce urmeaza? Ei bine, vreti ca acea persoana sa interactioneze, fie printr-o vanzare, fie prin contactul cu firma sau printr-un operator de preluare date care sa fie mai tarziu procesate de departamentul de vanzari al companiei Dumneavoastra.
Ganditi-va ca toate website-urile au un scop si al Dumneavoastra ar fi acela de a prelua anumite date. Prin acest lucru aveti puterea de a pastra legatura cu oamenii si chiar daca acestia nu va sunt clienti in prima instanta, curand, foarte curand de fapt, ar putea deveni. Luand toate acestea in considerare, datele de care dispuneti pe site ar putea fi cele mai bune resurse pe care le puteti avea. Posibilitatea de a contacta alte persoane ar putea face diferenta intre succes si esec.
Multi proprietari de website-uri devalorizeaza importanta preluarii datelor si considera plasarea unui buton CTA ( click to action ), mai putin important decat estetica design-ului. Noi luam in considerare, in primul rand ceea ce functioneaza si apoi dezvoltam design-uri atragatoare in jurul acestora, pentru a ne asigura ca estetica are si alta functie , nu doar aceea de a arata bine. Pe langa design, optimizam paginile principale si folosim analiza ”GAP”, pentru a ne asigura ca calatoria vizitatorului de la inregistrare la website este un proces lin care duce la conversia intr-un client final.
Nu subestimati importanta capturii datelor vizitatorilor de pe stie. Cu ajutorul mai multor informatii veti avea instrumentele necesare sa va depasiti competitorii si sa continuati sa atrageti constant vizitatori pe site-ul Dumneavoastra prin campanii de remarketing si notificari directe.
Esti pregatit sa cresti conversia vizitatorilor pe site-ul care il detii ? Incepe prin formularul de contact si in cel mai scurt timp te vom contacta pentru a incepe un dialog constructiv pentru a pune creste valorile conversiilor pe site-ul tau.